Warm and beautiful

Ville bara meddela att under helgen kommer kapitel 16 komma upp här på bloggen, och idag ska en tjej fixa med designen på bloggen, så det kommer ske färändringar. Men jag hoppas det blir bra. Så som bloggen ser ut nu, är så jäkla tråkig. Jag är jätte ledsen över att jag inte hinner skriva, och jag skäms faktiskt lite, även om jag inte har tid så vill jag. Och ni har frågat många gåner: när kommer nästa kapitel? Men jag ska verkligen ändra på detta, så att det blir oftare. Vet att jag sagt det men jag lovar det ska bli fler kapitel, och oftare...

/Josefine

Kommentarer
Postat av: j:et

så fin din blogg blev !!! min kompis ska också fixa min :)

2010-10-17 @ 20:37:35
URL: http://thetwilghtsagatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0